مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۵۶ ب.ظ

مرکز ملی آموزش مالی هند

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرکز ملی آموزش مالی هند و یا NCFE (The National Centre for financial Education) شامل نمایندگانی از بخش‌های کنترلی و قانون‌گذاری مالی مانند بانک مرکزی هند، بورس اوراق بهادار، اداره تنظیم و توسعه بیمه و اداره تنظیم و توسعه صندوق بازنشستگی است که به منظور اجرای استراتژی ملی آموزش مالی در این کشور ایجاد شده است. نقش اصلی این مرکز ایجاد ملزومات آموزش مالی و انجام برنامه‌های آموزشی در سراسر کشور برای همه گروه‌های جمعیتی همراه با گروه‌های آگاهی بخشی به سطوح مختلف مشتریان بالقوه و بالفعل خدمات مالی به منظور بهبود دانش، درک، مهارت و صلاحیت‌های آنان است.  مأموریت این مرکز کمک به مردم در جهت مدیریت مؤثر پول خود و رسیدن به رفاه مالی از طریق ایجاد دسترسی به محصولات و خدمات مالی مناسب است و این وظیفه را توسط نهادهای نظارتی دارای سیستم منصفانه و شفاف به منظور حفاظت از مصرف‌کنندگان انجام می‌دهد. یک کمیته اصلی به سرپرستی رئیس مؤسسه ملی بازارهای اوراق بهادار هند نیز به همراه نمایندگانی از همه بخش‌های تنظیم‌کننده مالی توصیه‌هایی را به این مرکز در جهت فعالیت‌های مختلف مربوط به پیاده‌سازی استراتژی ملی آموزش مالی ارائه می‌دهد. برای اطلاع از برنامه‌های این نهاد سایت زیر در دسترس قرار گرفته است:

http://www.ncfeindia.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی