مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ب.ظ

سایت آموزش پس‌انداز

زمان مطالعه: ۳۰ ثانیه

هدف از سایت «چگونه پس‌انداز کنیم» ارائه بهترین نکات، ابزارها و تکنیک‌هایی است که به افراد کمک می‌کند مخارجشان را حداقل و پول خود را حداکثر کنند.

بسیاری از شرکت‌ها، میلیون‌ها دلار برای تبلیغ محصولاتشان هزینه می‌کنند پس هر مصرف‌کننده‌ای باید خود را به دانش مجهز کرده و بیشتر از همیشه یاد بگیرد. ما باید با هزینه‌هایمان، انتخاب‌هایی هوشمندانه داشته باشیم. این وظیفه ماست که از امور مالی خود محافظت کرده و اطمینان حاصل کنیم و مطمئن شویم که پول کافی برای بازنشستگی و مواقع اضطراری داریم.

در این سایت مقالاتی با تحقیقات مفصل و دقیق ارائه شده است که به افراد کمک می‌کند هزینه‌های خود را کاهش و پول خود را افزایش دهند. این نکات حول موضوعاتی مانند پرداخت صورتحساب‌ها، مقایسه کارت‌های اعتباری و انتخاب بهترین آن، معاملات و ابزارهای انجام معامله، کاهش مخارج سفر و هزینه‌های ضروری مانند غذا و لباس مطرح شده‌اند.

www.howtosavemoney.ca

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی