مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۱ ق.ظ

سایت teachfinlit

زمان مطالعه: ۳۰ ثانیه

داشتن منابع آموزشی خوب یکی از عوامل موفقیت مربیان در آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان است. بر همین اساس مرکز سواد مالی دانشگاه «چامپلین» واقع در ایالت «ورمونت» آمریکا با کمک سازمان‌هایی مانند اداره مقررات مالی و برخی از بانک‌ها، سایت teachfinlit را با هدف ایجاد دسترسی برای معلمان دبیرستانی به منابع آموزشی ایجاد کرد تا آن‌ها بتوانند با اطمینان از این منابع برای آموزش سواد مالی به دانش‌آموزان خود استفاده کنند. ابزارهای آموزش سواد مالی که در این سایت معرفی می‌شوند توسط یک انجمن حرفه‌ای از مربیان که در حال حاضر مفاهیم سواد مالی را به دانش‌آموزان دبیرستانی آموزش می‌دهند، توصیه شده است.

این سایت منابع خود را در شش حوزه کاریابی و درآمد، پس‌انداز و سرمایه‌گذاری، اعتبار و بدهی، مدیریت ریسک و بیمه و مفاهیم کلیدی ارائه کرده است. تنوع منابع معرفی شده به شکل فیلم، سایت، کتاب و مقاله، فعالیت و پروژه، برنامه درسی و بازی از ویژگی‌های مثبت این سایت است. همچنین در هر موضوع امکان جستجو بر اساس مفاهیم نیز وجود دارد.

http://www.teachfinlit.org

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی