مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ق.ظ

بازی آنلاین Playinsure

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازی Playinsure  تلاش می‌کند تا مفهوم بیمه را به کودکان منتقل کند. آن‌ها در طول بازی با مفاهیم پایه‌ای بیمه‌های خودرو و خانه آشنا می‌شوند. این بازی کمک می‌کند تا کودکان درکی از تأثیرات مالی رویدادهای روزمره و اینکه چگونه پوشش بیمه می‌تواند این تأثیرات را کاهش دهد به دست آورند. انتخاب پوشش‌های بیمه‌ای بر هزینه حق بیمه و مدت زمان بازی تأثیرگذار است. آن‌ها باید بین هزینه حق بیمه سالانه و بودجه ماهانه خود تعادل ایجاد کنند. بازیکنان در ابتدا 8000 دلار در حساب بانکی خود دارند. آن‌ها با انتخاب نماینده بیمه، محل زندگی، خانه یا سبک ماشین و سطح پوشش بیمه، بازی را تنظیم می‌کنند. در مورد بیمه خودرو، اتومبیل انتخابی می‌تواند نو و یا دست دوم باشد. اگر اتومبیل انتخابی نو باشد باید بیمه بدنه و بیمه جامع هم‌زمان خریداری شود. بیمه جامع خسارات ناشی از سیل، تگرگ، آتش‌سوزی، سرقت، تماس با یک حیوان و آسیب به شیشه را شامل می‌شود. اما اگر اتومبیل دست دوم باشد می‌توان فقط بیمه بدنه، بیمه جامع و یا هر دو را خریداری کرد . سپس بازیکن باید فرم مربوط به بیمه اتومبیل خود را پر کند. در طول بازی بر اساس اتفاقاتی که برای او رخ می‌دهد و اینکه آیا او برای اتفاقات رخ داده دارای پوشش بیمه هست یا خیر، از حساب بانکی او کم و یا به آن اضافه می‌شود. امکان تغییر پوشش بیمه‌ای نیز وجود دارد. بازیکن در طول سی روز رانندگی با روبه‌رو شدن با حوادث مختلف باید تلاش کند که تمام پول خود یعنی 8000 دلار را از دست ندهد. اگر بعد از پایان این سی روز پولی در حساب بانکی بازیکن وجود داشته باشد او برنده بوده و در غیر این صورت بازنده است.

http://playinsure.com/auto.php

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی