مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۹ ق.ظ

بازی آنلاین Money Metropolis

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 بازی Money Metropolis، کودکان 7 تا 10 ساله را به جهانِ چندبعدی وارد می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تصمیماتی اتخاذ کنند که باعث کاهش یا افزایش حساب بانکی مجازی شود. آن‌ها در این بازی یاد می‌گیرند برای رسیدن به اهداف خود پس‌انداز کنند. در ابتدای بازی، بازیکنان می‌توانند با انتخاب مواردی مانند رنگ پوست، مو و یا لباس، شخصیت خود را شکل دهند. پس از آن باید برای هدف خود، پس‌اندازی معین کنند. با انتخاب هدف، وارد صفحه بازی می‌شوند. مکان‌های موجود در صفحه بازی دو نوع هستند؛ برخی از آن‌ها مکان‌هایی برای تولید ثروت و برخی دیگر، سرمایه فرد را کاهش می‌دهند. افراد می‌توانند با کارهایی مانند مراقبت از کودک، چمن‌زنی و مرتب کردن کتاب‌ها پول بیشتری به دست آورند. هر بازیکن به محض اینکه پول کافی برای خرید هدفِ رؤیایی خود را به دست آورد برنده است. بازیکنان بعد از پایان بازی تشویق می‌شوند تا در زندگی واقعی خود نیز هدفی تعیین و برای رسیدن به آن پس‌انداز کنند.

https://www.practicalmoneyskills.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی