مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

کتاب زندگی خوب در رکود اقتصادی به زبان آدمیزاد

زمان مطالعه: ۳۰ ثانیه 

کتاب «زندگی خوب در رکود اقتصادی» به زبان آدمیزاد حاوی هشتاد نکته و توصیه برای کمک به شما درگذر از دوران‌های دشوار اقتصادی است. چطور می‌توانید در جشن‌ها و اعیاد مخارج را تقلیل دهید بدون اینکه خوشی و لذت را فدا کنید؟ وقتی الان با احتساب تمام درآمدتان، به زور از پس نیازهای ماهیانه برمی‌آیید، چطور می‌توانید برای دوران بازنشستگی خود پس‌انداز کنید؟ وقتی اقساط وام‌ها و تعهدات مالی گوناگون به سررسید خود نزدیک می‌شوند و دستتان تنگ است چه می‌کنید؟ چطور می‌توانید در هزینه‌های خانه صرفه‌جویی کنید؟

این کتاب به این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگری پاسخ می‌دهد که دغدغه آن دسته از افراد است که بدون فدا کردن کیفیت مطلوب زندگی، به دنبال پس‌انداز پول هستند. این کتاب نوشته «تریسی ال. بار» و ترجمه «آزیتا زمانی» بوده و انتشارات هیرمند آن را به چاپ رسانده است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی