مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹ ق.ظ

The Student's Guide to financial Literacy Book

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمایل به یاد گرفتن، تحقیق و یافتن بهترین پاسخ، یک راه‌حل ضروری و عاقلانه برای کسانی است که می‌خواهند در زندگی خود موفق باشند. این‌گونه افراد وام‌های دانشجویی و دیگر تعهدات مالی خود را به سرعت پرداخت می‌کنند. پول موردنیاز برای خرید خانه را در سنین پایین پس‌انداز می‌کنند و از داشتن دیگر کالاهای لوکس لذت می‌برند، درحالی‌که افراد بی‌سواد مالی نمی‌توانند چنین کارهایی را انجام دهند. افراد بی‌سواد مالی پس‌انداز ندارند، عاقلانه سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و حتی به حرف افراد غیرمتخصص اعتماد می‌کنند. هر چه دانش مالی در سال‌های اولیه زندگی کسب شود بر کیفیت نهایی زندگی، سطح موفقیت و رفاه دوران بازنشستگی تأثیر قابل‌توجهی خواهد داشت. امروزه جهان برای افراد بی‌سواد مالی بسیار خطرناک است و آن‌ها را به شدت از زندگی محروم خواهد کرد.

نوسان، سرعت و پیچیدگی اقتصادها و بازارهای مالی، و همچنین بیشتر شدن محصولات مالی، دانستن اطلاعاتی که در این کتاب ارائه می‌شود را ضروری می‌سازد، و به افراد در دستیابی به سطوح موردنظر خود از ثروت، موفقیت و تحقق کامل اهداف مالی شخصی یاری می‌رساند.

مرجع کلمه "Student" در عنوان این کتاب ممکن است گمراه‌کننده باشد. درحالی‌که آموزه‌های موجود در این کتاب بیشترین تأثیر را بر جوان‌ترین خوانندگان می‌گذارد و آن‌ها را برای استقلال مالی آماده می‌کند، اما اطلاعات و مطالب کتاب برای تمام سنین مفید و سودمند خواهد بود. زیرا هرگز برای توسعه و یا بهبود جنبه‌های مرتبط با برنامه‌ریزی صحیح مالی دیر نیست. در حقیقت، بسیاری از فاجعه‌های مالی شخصی که برای افراد اتفاق می‌افتد از طریق دانستن برخی از درس‌های این کتاب قابل‌اجتناب خواهد بود.  

در این کتاب می‌خوانید:   ارزش دانش

                                اهمیت پس‌انداز

                                سرمایه‌گذاری

                                اصول سرمایه‌گذاری

                                بدهی

                               ملاحظات مالیاتی

                               بیمه

                               کارآفرینی

                               اقتصادها

                              10 اشتباه رایجی که باید از آن‌ها اجتناب کرد

دریافت فایل کتاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی