مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ

استراتژی ملی سواد مالی در کشور لتونی

زمان مطالعه: ۳۰ ثانیه

استراتژی ملی سواد مالی لتونی سندی است که یک رویکرد استراتژیک را به منظور افزایش تدریجی سطح سواد مالی در میان جمعیت لتونی برای ارائه‌دهندگان آموزش مالی و اقتصادی و کارشناسان این زمینه ایجاد کرده است. این استراتژی اهداف قابل دستیابی را تعریف، اقدامات و وظایف اصلی را تعیین، مؤسسات درگیر و همچنین منابع موردنیاز برای دستیابی به این اهداف را مشخص می‌کند.

این استراتژی با همکاری تنگاتنگ کمیسیون بازار سرمایه و بازار مالی ، وزارت آموزش و پرورش، مرکز ملی آموزش، مرکز حمایت از حقوق مصرف‌کننده، دانشگاه بازرگانی و امور مالی، انجمن‌های ارائه‌دهندگان خدمات حرفه‌ای و انجمن بانک‌ها و بیمه لتونی و برای دوره 2014 تا 2020 ایجاد شده است. در فایل زیر نکات بیشتری در رابطه با تدوین این استراتژی ارائه شده است:

دریافت فایل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی