مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
چهارشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

Lunch Money

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شخصیت اصلی داستان در پول درآوردن استعداد طبیعی دارد و در یک رقابت آزاردهنده با همسایه خود است. درست قبل از کلاس ششم فکری به ذهنش می‌رسد: هر دانش‌آموز در مدرسه تقریباً هر روز یک ربع یا نیم ساعت خود را در حال خرید کردن است. ناگهان مدرسه در نظر او شبیه به یک قلک بزرگ می‌شود که فقط کافی است با یک چکش آن را باز کند. آب‌نبات یا آدامس؟ یا اسباب‌بازی‌های کوچک؟ مطمئناً، بچه‌ها دوست دارند چیزهایی مثل این را در مدرسه بخرند. اما آیا معلمان و یا مدیر مدرسه به او اجازه این کار را می‌دهند؟ به احتمال زیاد نه.

اما در مورد کتاب‌های طنز چطور؟ کتاب طنز حتماً جواب می‌دهد.به ویژه کتاب‌هایی که او خودش می‌نویسد و تصویرسازی می‌کند.

در این رمان خنده‌دار، اندرو کلمنتز (Andrew Clements) نویسنده کتاب آینه‌ای از زندگی واقعی را به مخاطبان خود نشان می‌دهد و آن‌ها را به فکر کردن درباره پول، مدرسه، دوستی و هر آنچه که به معنای موفقیت است، دعوت می‌کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی