مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۹ ب.ظ

Improve Your Financial Life Book

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه کتاب‌های «Access Education Systems Financial Fitness Training» به عنوان یک ابزار برای آموزش مهم‌ترین مهارت‌های مدیریت پول در حوزه فردی و خانوادگی گسترش یافته‌اند. در واقع این کتاب‌ها آموزش‌هایی فردی را ایجاد کرده‌اند تا به خانواده های آمریکایی در جهت رسیدن به رویاهای استقلال مالیشان کمک کنند. این سیستم آموزش مالی، شامل بسیاری از اصول اولیه برای رسیدن به رفاه مالی در بلندمدت است.

کتاب «Improve Your Financial Life» بخشی از این سیستم است که ابزارهای جدید و موثر را در اختیار می گذارد که میلیون ها نفر از خانواده‌ها می توانند با استفاده از آن مهارت های مدیریت مالی شخصی را فراگرفته و آینده ای شاد و موفق را برای خود رقم بزنند.

علاوه بر کتاب، این سیستم آموزشی دارای یک وب سایت تعاملی حاوی صدها مقاله و منابع از جمله

خبرنامه ها و دوره های آنلاین برای حل هر گونه مسائل مالی افراد است. این سیستم امید تازه‌ای برای کسانی است که با بدهی و فشارهای مالی مبارزه می‌کنند همچنین راه را برای تقویت اطلاعات مالی از طریق سرگرمی فراهم کرده و به آن‌ها امکان می‌دهد که به سطح بالاتری از سواد مالی رسیده و آینده روشن‌تری برای خود ایجاد کنند.

مطالب کتاب حاضر در سه بخش ارائه شده‌اند:

1) افزایش بهره‌وری و درآمد

2) چگونه استرس شما و امور مالی شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

3) پول و فرزندان

دریافت فایل کتاب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی