مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲ ق.ظ

Financial intelligence for Parents and Children Books

زمان مطالعه:۱ دقیقه

امروزه در یک محیط اقتصادی پیچیده و در حال رشد ، فرزندان به توسعه اطلاعات مالی خود بیشتر از همیشه نیاز دارند و بهترین راه برای آن‌ها این است که این اطلاعات را از خانواده خود دریافت کنند.

درحالی‌که کتاب‌های دیگر در زمینه آموزش مالی به اصول اولیه می‌پردازند، مجموعه کتاب‌های هوش مالی برای والدین و کودکان، با ارائه دستورالعمل‌های گام به گام برای مشارکت کودکان در بحث‌های مناسب سن کودک پیرامون مسائل پول و امور مالی در هر سطح (از دبستان تا دبیرستان) باعث می‌شود که آن‌ها به شناختی عمیق‌تر و گسترده‌تر برسند.

این کتاب‌ها در مورد طیف وسیعی از مسائل پولی ابزارهایی را ارائه می‌دهد و از الفبای آموزش‌های مالی شروع کرده و به تدریج به مفاهیم پیشرفته‌تر می‌رسد.

مباحث تحت پوشش عبارت‌اند از:

1) بانکداری و اعتبار

2) قرض گرفتن و هزینه‌ها

3) دانشگاه و بازنشستگی

4) کارآفرینی

5) ثروت و سرمایه‌گذاری

6) شغل و درآمد

7) ریسک و بیمه

8) اقتصاد و مالیات

این مسئله حیاتی و ضروری است که کودکان با این مفاهیم به طور کامل قبل از خروج از خانه و درگیری با آن‌ها آشنا شوند.

این منابع یک رویکرد سیستماتیک را برای کمک به فرزندان برای ورود به دنیای پر جنب‌وجوش مالی به ارمغان می‌آورد و باعث شود که آن‌ها به افرادی مولد در حوزه مالی تبدیل شوند.

این کتاب‌ها ازانتشارات « CreateSpace Independent Publishing Platform » بوده و نوشته « Xinyi Cindy Yu » و « Hong Zhang» است.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی