مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۷ ب.ظ

Count on Pablo Book

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پابلو بسیار هیجان‌زده است تا در بازار کشاورزان برای اولین بار به مادربزرگ خود کمک کند مانند شستن لیموها، جفت کردن پیازها و .... او با استفاده از انواع روش‌های شمارش، به آماده کردن محصول مادربزرگش برای فروش آن‌ها کمک می‌کند. اما هیچ‌کس از آن‌ها خرید نمی‌کند و پابلو نگران است. چگونه می‌تواند کمک کند؟ ناگهان ایده‌ای به ذهنش می‌رسد و ... .

در این کتاب مفاهیم ساده ریاضی با یک داستان زیبا درهم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آمیخته می‌شود. همچنین این کتاب کوچک یک راه عالی برای آشنایی کودکان با روش‌های کاشت محصولات در زمین، برداشت آن‌ها، مرتب‌سازی، شستن و فروش در بازار است. همچنین چند فعالیت سرگرم‌کننده ریاضی که فرزندان می‌توانند با پدر و مادر خود انجام دهند در این کتاب آمده است. خواندن این کتاب برای کودکان کلاس دوم  قبل از رفتن به فروشگاه مواد غذایی و یا بازار کشاورزان محلی بسیار عالی است.

بعد از خواندن این کتاب بهتر است:

فرزند خود را به فروشگاه مواد غذایی یا بازار کشاورزان ببرید و با آن‌ها تعدادی از میوه‌ها و سبزیجاتی را که خریداری می‌کنید، شمارش کنید.

کاشت محصولات کشاورزی را به همراه فرزندتان از یک باغچه کوچک شروع کنید.

کمک به فرزندتان از نمودار شمارش در پشت کتاب برای تمرین مهارت‌های ریاضی.

این کتاب نوشته «باربارا دی رابرتیز» (Barbara Derubertis) از انتشارات «Kane Press» است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی