مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹ ب.ظ

آیا قلک هنوز هم کارایی دارد؟

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتما همه شما تجربه انداختن سکه و اسکناس‌های عیدی در داخل قلک و شور و اشتیاق برای سنگین شدن و بعد هم شکستن یا پاره کردن قلک را دارید پس جالب است بدانید که قلک یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین روش‌های آموزش پس‌انداز پول به کودکان است که می‌تواند نقش جدی و مهمی در زندگی مالی کودکان ما ایفا کند. کودکان باید در همان سنین پایین با ارزش پول و همچنین اهمیت پس‌انداز کردن آن آشنا شوند و سپس این مهارت ارزشمند را به صورت یک عادت همیشگی در زندگی خود به کار ببرند. نکته مهم دیگر شکل و طرح قلک است که در تشویق کودک به پس‌انداز کردن بسیار مؤثر می‌باشد. امروزه طرح‌های متنوع و جالبی از قلک وجود دارد که با دیدن آن‌ها حتی خود شما نیز دوست دارید به یاد روزهای کودکی سکه‌‌ای در داخل آن بیندازید. در زیر تصاویر چند نمونه از این قلک‌ها آورده شده که اگر دارای کودک هستید پیشنهاد می‌کنیم که حتما نگاهی به آن‌ها بیندازید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی