مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

مالی برای همه

ویژه فعالین سواد مالی و تربیت اقتصادی

وب‌ساید جدید سواد مالی: http://fintelligence.ir
هدف از این وبگاه آشنایی مخاطبین با مفاهیم سواد مالی و تربیت اقتصادی و معرفی منابع آموزشی موجود در این زمینه و همچنین بیان تجارب مؤسسات آموزشی و اقدامات کشورهای مختلف برای استفاده فعالان سواد مالی می‌باشد.
سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

کتاب زن پولدار

زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کتاب «زن پولدار» نوشته‌ی «کیم کیوساکی» همسر «رابرت کیوساکی» نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار،پدر بی‌پول می‌باشد .کیم در این کتاب سعی کرده تا زنان را به عرصه سرمایه‌گذاری دعوت کند و ترس و واهمه‌ای که معمولاً زنان در زمینه فعالیت‌های اقتصادی دارا هستند را از آنان دور کند. او در این کتاب ذکر می‌کند:

«ما زنان اغلب اعتماد به نفس لازم در سرمایه‌گذاری را نداریم بنابراین آن را یک کار مردانه می‌دانیم و به مردان وابسته می‌شویم».

بر طبق تجربیاتی که کیم در سرمایه‌گذاری‌هایش داشته در ابتدا ترس از شکست مانع او می‌شد اما پس از دیدن آموزش و اقدامات عملی این ترس و واهمه از بین رفته و او را در این زمینه خبره ساخته است .کیم در حال حاضر دارای بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد. بنابراین زنان می‌توانند با مطالعه سرگذشت او از موانعی که بر سر راهشان وجود دارد تا حدودی عبور کنند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی